19.2.12

Salata cu piept de pui, telina, ananas si porumb


Imi place tare mult telina in salate si am descoperit si testat pana acum trei astfel de retete pe care o sa le impartasesc si cu voi.
Prima am mancat-o acum vreo doi ani jumatate in Italia si imi place cel mai mult dintre cele trei, asa ca e si prima pe care o voi posta aici.

un piept de pui
o conserva ananas
o conserva boabe de porumb
maioneza din 3-4 oua
cozi de telina

Pieptul de pui se fierbe, iar cand se raceste se taie cubulete si se amesteca cu ananasul, porumbul, stoarse bine de lichidul din conserva, maioneza si coditele de telina taiate rondele. Telina se poate pune dupa preferinta fiecaruia. Mie mi se pare ca ea da farmecul salatei, asa ca pun mai multa. Se condimemteaza cu sare si piper.

Pofta buna si pe data viitoare!

2 comentarii:

  1. Foarte interesant! N-am folosit niciodata frunzele de la telina, dar daca tu zici, merita incercat! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu se folosesc frunzele, doar tulpinile:)

    RăspundețiȘtergere