8.3.12

Pentru mamici

 Cea mai mare binecuvantare pe care o poate primi o femeie e calitatea de mama. Cel mai frumos cadou pe care il poti primi intr-o zi de 8 Martie e un glas micut care striga 'mami', doua manute care te imbratiseaza si niste pupici pe obraz:). Sa fii mama nu e simplu din niciun punct de vedere. Pe cat e de frumos pe atat e de greu. Unele mame incerca sa isi faca slujba cat mai usoara, dar dupa parerea mea nu se poate.
Cred ca orice mama vrea ce e mai bun pentru copilul ei. In ultimele saptamani m-am gandit la ce-mi doresc eu pentru fetita mea si am ajuns la cateva concluzii. In primul rand imi doresc sa creasca pentru cer. Imi doresc sa Il cunoasca si sa Il iubeasca pe Dumnezeu. Imi doresc sa traiasca si sa se poarte ca o printesa, ca o fiica de Rege. Sa aiba demnitate si sa fie caracterizata de curatie in toate aspectele vietii ei. Intr-o lume care devine din ce in ce mai murdara pe zi ce trece si care se lupta pentru a murdari cat mai multe vieti (si reuseste), vreau ca fetita mea sa traiasca o viata curata si sfanta. Vreau ca inocenta pe care o vad acum in ochii ei sa nu dispara odata cu trecerea anilor.
Pentru asta nu pot sa traiesc oricum. Nu pot sa traiesc gresit si sa visez ca o sa am un copil care o sa creasca bine pentru ca nu e asa. Ea e talantul pe care l-am primit de la Stapanul meu si in care trebuie sa investesc ce am mai bun. Nu voi putea asta decat cu ajutorul Lui. Vreau sa fac tot ce imi sta in putiinta pentru a auzi intr-o zi din partea Lui cuvintele : 'Bine rob bun si credincios!' Doresc asta tuturor mamelor, cu ocazia zilei de 8 Martie.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu