11.1.12

Inca un blog?

'Tot ce gaseste mâna ta sa faca, fa cu toata puterea ta!'
(Eclesiastul 9:10)

'Orice faceţi să faceţi din toată inima, ca pentru Domnul, nu ca pentru oameni, ca unii care ştiţi că veţi primi de la Domnul răsplata moştenirii. Voi slujiţi Domnului Hristos.'
(Coloseni 3:23-24)

          Versetele pe care le-am scris mai sus sunt pentru mine unele dintre cele mai motivatoare versete din intreaga Biblie. Sunt inca departe de a le implini in totalitate si probabil nu o voi face niciodata. Cu toate avem zile in care nu nu ne simtim bine sau nu avem chef sa facem anumite lucruri. Totusi ma straduiesc. Cum ar arata vietile noastre daca toti am implini versetele astea? Cum ar arata tara si lumea in care traim?
          Nu m-am gandit sa adaug la numarul urias de bloguri culinare deja existente, inca unul. Blogul meu va fi un blog dedicat in special fetelor si femeilor. Cred ca e un mod in care voi putea impartasi, atunci cand voi avea timp, lucruri pe care si eu le invat. Retetele de prajituri vor fi toate testate de mine:), iar ideile le voi pune in aplicare inainte sa le impartasesc. Nu sunt experta in niciunul din domeniile pe care le veti gasi in blogul meu, de aceea simtiti-va libere sa imi dati sfaturi si sa impartasiti cu mine ideile voastre. Vreau sa invat de la toata lumea:)! Dumnezeu sa va binecuvinteze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu